Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 30 juni 2021

LYCKADES!!!

 Tänk att jag lyckades med min regndans, vaknade till ett smattrande regn  på sovrumsfönstret började nynna på ” I’m singing  in the rain ” när jag slängde benen ut ur sängen! 




Mockade ute i hagen i regnvädret iklädd endast i linne och shorts, så gott att känna regnet på kroppen….så efterlängtat!!



Lika lycklig som jag över regnet, är hönsen som nu finner många godsaker i gräset.


Jag fortsätter med mitt röjande i köksskåpen, medans regnet smattrar på rutan som den ljuvligaste musik! 

Kram från Ingela 








1 kommentar:

  1. Ja ett sommarregn ska man inte underskatta...ack så skönt! Nu kvalmigt och hett igen och ännu en sömnlös natt i värmen...
    Härliga bilder och ha en skön fredag!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: