Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 10 januari 2020

TALA OM ATT VARA TRÖTT.....

....på regnet som tydligen har parkerat här, tänk om det hade hjälpt att skriva ut P-böter!!


Druttat omkull ett par gånger och fått mig en som det påstås föryngrande lerinpackning.... tyvärr så blev det ingen skillnad!



Inte bara jag som är trött på detta, även djuren visar sitt missnöje.



Vad hjälpte det att jag sorterade bort sådant som jag inte behövde, häromdagen??...när jag några dagar senare drar hem sådant som dottern kasserade!
Det blev till att hoppa i målarkläderna, fram med penslar och målarfärg....återvinning heter det visst!


 Roligt med ombyte utan att det har kostat mer,än lite färg!



Du får ha en skön helg, njut och gör bara vad du har lust till, strunta i det som heter måsten!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Gråväder här med! Dystert! Hönsen och jag drar runt i trädgården...
    Det regnar och regnar. Jag undrar om det finns gummistövlar till höns?????!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: