Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 17 januari 2020

LJUSET HAR FLÖDAT ÖVER LILJEGÅRDEN

Solens strålar, såå underbart... efter att vi har levt under ett grått och vått täcke.
Mindre underbart är allt som den där solen avslöjar, grådaskiga fönster och dammråttor!



Istället för att ta itu med eländet där inne, tyckte jag att det var bättre att njuta utav solen där ute....inget svårt beslut!!



Tänk så mycket energi ljuset ger, jag bubblar av idéer...vill så mycket! Som att bygga staket runt om det som ska bli trädgårdsland, längtar att få börja... men jag får se till att lugna ner mig. Ännu så liknar det, ett stort gyttjebad!



Min dag har blivit en sådan där skön dag, har bara gjort det som är roligt, medans dammråttorna dansade omkring där inne! 




Hoppas så klart på en helg, med en sol som sällskap.
Kram från Ingela

  







1 kommentar:

  1. Ja här har dammråttorna haft party också! Jösses!! Nästan misär ha ha...
    Du gör helt rätt som njuter av solen och djuren istället :)
    Härliga bilder som vanligt!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: