Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 22 januari 2020

NU ÄR VI PÅ G!

Små hästarna här har haft en  låång semester, men nu ska jag sätta igång dom.



Mulle nu ska vi få upp kondisen på dig och mig.
Så klart har vi som all annan träning, satt upp ett mål.
Målet är långtur med fika till både honom och mig...men ännu är vi inte där.


Fattar knappt att denna lilla, för ett år sedan var så dålig, att jag trodde att hon måste tas bort. I fem månader kämpade jag för dig, tillsammans med både veterinär och hovslagare.
Idag är hon fullt frisk och har nu åter blivit selad framför vagnen.
Du hade en stor plats i mitt hjärta innan, men nu är den ännu större lilla Wilda.







Vilken känsla att sitta där i sulkyn och se henne dra....inte utan att jag blev lite rörd, det här trodde jag inte att vi skulle få uppleva igen tillsammans.


En som saknade henne och stod vid grinden och väntade....ett högljutt gnäggande som välkomnande, blev det när han såg henne komma!


Vi fortsätter med att kämpa på mot vårt mål, bara vädrets makter kan sätta käppar i hjulet för oss!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: