Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 10 oktober 2018

SKIT JOBB SKA OCKSÅ GÖRAS

Ja så är det, något görs dagligen annat görs mera sällan. 
Avkopplande att mocka, tro det eller ej! Sedan ska vi inte snacka om så många bra idéer som föds under tiden....till mannens stora glädje hi, hi!! Nåja det slinker väl också in någon mindre bra.... men de talar vi tyst om hi, hi!! 



Nästa skitjobb, blev att städa efter mina hyresgäster som har flugit sin kos och lämnat sina små visit kort här på boningshuset.
Men jag gillar dom ändå och hälsar ladusvalorna välkomna igen till våren....  med sin skit!

Idag har det varit en sådan dag, som sällan infaller. Jag har hunnit med otroligt mycket, så att jag förvånar mig själv!.....känns som jag vandrar på moln, en sååådan underbar känsla.


Inte nog med det, för idag är det onsdag och då kommer det som vanligt hit ett gäng på middag. 
Det blir ett bra slut på en härlig Britt sommardag. 


Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Jamen så härliga bilder av en helt vanlig vardag i ditt liv...
    Önskar dig en skön helg nu! Jag sliter mitt hår och packar hejvilt, men snart så :)
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: