Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 27 oktober 2018

LÖRDAG

SNÖVÄDER....ja det började lördagen med. 
Dax för mössa och vantar, men som vanligt töade det bort lika fort som det kom.





Jag och hundarna har varit och besökt mitt gamla arbetsställe, äldreboendet här i byn. 
Ett djur kan betyda så mycket, trygghet,ett krav löst möte som kan få en demens sjuk att finna språket som annars till stor del har gått förlorat. 
Även nyttigt för hundarna att vistas i andra miljöer och med nya möten.
Vi kommer så klart gärna igen och hälsar på.





Åter kväll, dagarna blir kortare och kortare, inatt ska vi ställa tillbaks klockan.... hur ska jag då hinna med allt jag vill?? 




 Nåja den tiden den sorgen..... får väl lägga på ett kol till, så fixar det sig!
Nu håller vi helg gott folk!
Kram från Ingela 

2 kommentarer:

  1. Ja hur ska man hinna med allt nu när det blir mörkare, jag vet inte...november är inte min favoritmånad om man säger så! Det är väl bara att bita ihop på något vis :)
    Kramis från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig, november är mörk och trist....får försöka att förgylla den.
      Kram från Ingela

      Radera

Kommentar: