Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 2 oktober 2018

MIDSOMMARSTÅNG ELLER JULGRAN, JA DET ÄR FRÅGAN??

 Lite provsmakning så här i förtid, kunde inte låta bli, men sedan får det vara nog .....för var årstid ska ha sitt. 



Undrar?... finns det något som är årstidsbundet nu för tiden? 
Jordgubbar året runt och julskinka likaså, fast den döps om till påsk eller sommar skinka.
Tala om en snurrig värld, snart vet jag inte om jag ska dansa kring julgranen eller midsommarstången??.... nog var det bättre förr! 



Det är väl höstkransar nu, eller var det jul kra...? ja hur som helst, nu hänger det höstkransar på dörren! Rätt eller fel? du det struntar jag fullständigt i.....för här håller vi höst nu, och äter julskinkan till jul! Även om även jag fuskade idag! hi, hi!! 



Glöm nu inte att ge det där leendet till någon som du mötet idag. 
Jag ger mitt leende till just dig! Kram Ingela 

1 kommentar:

  1. Håller med dig! Såg att vissa affärer redan börjat med JUL, var det inte nyss kräftskiva?? Fattar ingenting...näe dags för lite kaffe och ta tag i dagen, bäst så.
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: