Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 5 oktober 2018

NU ÄR DEN HÄR IGEN

Skulle hunnit med såå mycket mera, hmm... men vad blev det?
Helg igen, blir lika förvånad varje fredag, hänger liksom inte med i svängarna längre. 
Överst står som vanligt mycket utevistelse i naturen, det om något hinner jag med i massvis. 


Men vad gör det, när det snart kommer en ny vecka och då så, ska det bli fart på frun här på Liljegården. Ja, ja, får väl se hur det blir med de? 


Men nu ska jag hålla helg och då ska jag iväg på lite spännande utfärder....tur att det finns GPS för hur skulle det annars gått för en virrig höna som mig??.... som inte ens minns, vilket håll jag kom ifrån! Hi, hi!! 


Njut nu av en härlig helg och gör precis vad du har lust till! 
Kram till dig från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: