Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 11 september 2018

VEM TRÖTTNAR FÖRST??

Iår blir det ingen lammslakt, för lammen har jag sålt till liv djur. 


Betäckning av tackorna är det tänkt att bli i november, men baggen är en utbrytarkung ur baggförkläde.... så det återstår att se. Hur många gånger har jag slutat med att räkna...  men envis är jag, så vi får väl se vem av oss som tröttnar först!... jag eller baggen. 



Tänk att jag har börjat mocka ute i hagen igen...härligt! Då rensar jag verkligen huvudet, ja, ja lite nya idéer dyker också upp, måste ju fylla på där jag har rensat hi, hi!! 
Ja man vill ju inte kallas tom i bollen! 


Nu har jag två som väntar på att gå en skogstur.. hundarna. Kanske det blir en och annan svamp med hem. 

Ge ett leende till någon som du möter idag, det kan betyda så mycket. 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: