Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 9 september 2018

BÄTTRE FÖREGÅ ÄN FÖREGÅS

Härlig känsla när jag har fått gjort allt det där, som var planerat för helgen...händer inte så ofta!! 
För der mesta har jag inte hunnit med,eller så är det så...att jag har varit allt för optimistisk i planeringen,ja så är det nog!! 



Jag har målat så att penseln var röd,bandaget på handen fick sig en tusch av svart kulör....men vad då? För jag har trivts,som fisken i vattnet! 


Jag har lätt för att redan vara på nästa projekt,när jag håller på med ett.
Det sägs,det ska vara  svårt,att lära en gammal hund sitta....och dit räknas jag! 



Hann med att en andra gång pudra in hela hönshuset, bättre föregå än att förgås.
Är livrädd för att få in ohyra...bara tanken på det, får mig att rysa! 
Så ibland är det inte helt fel att vara framme i planeringen. 
Ha nu en härlig söndags kväll, morgondagen tar vi när den kommer....även jag ska försöka med det, hi, hi!! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: