Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 21 september 2018

HÅLL I ÅKEBRÄDAN....

. .. så att du inte far iväg, för det har utlovats storm!!!
Jag har fått säkrat nätet över hönsgården, så att inte hönsen virvlar all världens väg.




Mina silkisar får ännu plats i ett påskägg....tiden går ju så jädrans fort och snart är det påsk, ha, ha! så varför inte passa på att ta en bild? 

Har svårt att förstå att dessa silkesbollar ska bli till stora silkeshöns, alltså inga små dvärgsilkisar. 



Jag skulle allt vilja stoppa tiden, lite åtminstone.



Nu håller vi i hatten och tar oss an helgen.
Kram från Ingela 

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder och ja nu håller vi i hatten! Hoppas taket ligger kvar innan helgen är över...
    Jag måste nog ha höns när jag kommer hem till ön, hönshuset finns ju redan.
    Bästa helgen till dig nu!
    KRAM Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skaffa höns?... ja det tycker jag, de är så mysiga plus att du får ägg.
      Ha en fortsatt skön helg.
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: