Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 15 september 2018

PÅ MÅNDAG......

.... ja då åker både bandage och stygn. Jag blir åter normal, i åtminstone handen, för övrigt?... finns det inte så mycket att göra åt, jag blev som jag blev...ja så är det! 


Sedan så!!! ska jag svinga mig upp .. ha, ha!, på första bästa häst och åter känna friheten, bara jag, hästen och naturen.....vad jag längtar! 



I helgen nöjer jag med att mysa hos hästarna och mocka i hagen.


Den här killen har liksom jag fått ta det lugnt, men i nästa vecka ska jag provrida honom i skritt. Är vi taggade??... OM!   


Alla fem hästarna och fyra hundar, ska få sin årliga vaccination, så det blir besök av veterinären här, någon dag i nästa vecka.
Härligt.... då det inte är något sjukbesök. 
Du får ha en riktigt fin helg  
Kram från Ingela 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: