Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 10 september 2018

ALLT BÖRJAR TA FARVÄL

Ja nu står humlet moget, bara till att sätta igång med ölbryggningen, hi,hi!



Den där bryggningen struntar jag i, där är jag lat och köper det istället bottlat och färdigt!



I salladen kan de späda skotten däremot få åka i. 



Tycker att det är vemodigt med hösten, när allt vissnar ner och allt i naturen blir så naket på något vis. 
Flyttfåglarna samlas för att ge sig iväg,ja allt tar liksom farväl. 




Våren är bestämt min årstid, då allt så smått vaknar till liv. 
Ja,ja det är bara till att inse att hösten är här, antingen jag vill eller inte! 



Rosorna däremot blommar för fullt,vilken känsla att kunna bryta av ett par kvistar för att ta med in. 
Lyx för en som mig! 



Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: