Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 6 augusti 2018

LYCKA... VAD ÄR DET?

Ja vad är lycka för mig? Oh! ... det kan  inte förklaras med ett ord.

Lycka är inte att vara rik på pengar!
Lycka för mig, är att ge ett leende till någon och att få ett leende tillbaka.


Lycka är att vakna, stiga upp, må bra och få ännu en dag till skänks.
Lycka är när nära och kära mår väl.
Lycka är att ha familjen omkring mig.
Lycka är att känna en varm kind, mule eller en kall nos.



Lycka är att ge den här hemlösa katten ett hem och mat.


Lycka är när de första vår blommorna tittar upp och plocka en liten bukett.



Lycka är när den första ladusvalan anländer hit!!

Jag kunde fortsätta i evigheter, när det gäller vad som gör mig lycklig.
Det är de små händelserna
här i livet, men så
betydelsefulla.

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: