Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 24 augusti 2018

HELG IGEN?

Skönt..... men för mig kvittar det liksom,  för jag har ju helg varje dag.
Gårdagen gick som vanligt i ett, först med att hämta rundbalar med hö till mina ulltottar.....de äter inte vilket hö som helst, de är allt lite fina i kanten hi, hi!


Stopp hos dottern för en lille paus.



Så gott det ska bli, när kastajerna här mognar...... rostade på saltbädd i ugnen, längtar!



Jag kan inte annat en smälta för dessa  isblå ögon!.... även om favoriten är den randiga katten, men hon hade gömt sig, ville inte vara med på bild! 



Slut pausat, hem och lasta av. 
Sedan målning resten av min helgdag, hi, hi! 


Idag då det regnar blir det målning inomhus, måste få det klart..... så det är bara till att måla, måla!!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja det där med att måla...känner ett visst "måste" att ta tag i penseln i det nya/gamla huset i höst! Men först lite helg och en skön höst. De där isblå ögonen är helt magiska...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: