Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 16 augusti 2018

HUJEDA MIG VAD DAGARNA GÅR!

Ena dagen söndag och andra torsdag, men de andra dagarna då, vart tog de vägen?
Här fixas och donas på gården både i hagar och stall. 
Allt skall vara färdigt inför vintern.

Skönt att regnet vi fått, gör att gräset börjar så smått att gro ute i hagarna. Så nu behöver vi inte fodra mer än hästarna.


Idag passade jag på att ta en paus i målandet, då jag fick besök av en tidigare arbetskollega.
Två hästar blev sadlade, sedan blev det en tur ut i naturen på hästryggen. 
Dags att få arbeta för fodret killar, slut på semestern, som har varit lååång för er iår! 



Såg att Jägarna packade ihop efter morgonens bocka jakt om den var lyckad eller ej, hann jag inte med att fråga då vi red förbi.....kanske bäst så ifall den kammade noll bock! 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Saknar de där ljumma kvällarna på hästryggen när jag ser detta :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: