Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 29 augusti 2018

FINT SÅ LÄNGE DET VARAR!

Tokigt att måla vitt i stallen, ja jag vet, men lite tokig får jag vara för det blir så himla ljust..... så länge det nu varar! 
Ulltottarnas stall är klart och en av hyresgästerna har redan flyttat in. 






Ulltottarna var inom och tog sig  en snabb koll, men tyckte nog att jag var en snåljåp som inte hade lagt något hö i krubborna.




Det finns gott om saftigt bete nu i hagarna, så något hö serveras inte ... nog är det fantastisk vad regn kan göra, med tanke på hur det har sett ut...... under hela sommaren? 


Jag kämpar på i häststallet med målningen, det måste bli klart innan jag ska operera min ena hand...... nåja det går säkert bra med en hand också.... ifall att!! 


Det var lite av vad som händer här på gården nu..... målning!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: