Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 31 augusti 2018

HÄST ÄR MER ÄN BARA RIDNING

Vem erbjuder sig så där utan vidare, med att hjälpa till  att måla ett par häst boxar?..... Annika! 
Vem kommer hit ibland och erbjuder sig att ta mockningen hos hästarna? Annika! 
Hon tar sig an allt som hör till runtomkring och är så mån om hästarna. 

Uppskattar verkligen hennes hjälp, så jag bjuder på ridturer. 
Häst innebär så mycket mer, än bara ridning, men har man det där riktiga intresset för hästar, så tar man även allt det andra som tillhör. 


Medans hon red långturer med två av hästarna, målade jag den sista häst boxen ..... skönt nu är det klart!!



Nu vill jag ha sol, så att jag kan måla det sista utomhus, sedan ska jag gå lös med penseln här inne i huset.....hallen och två bord ska få ny finish!



Ja det blev mycket häst och snack om mina målnings projekt.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: