Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 2 november 2014

Varning!! innehåller några selfies??

Gårdagen blev det till en eftermiddagstur, så nu plågar jag dig med några selfies från turen.... inte så lätt att fota oss själva, då det är bara jag och hästen,... inte någon annan människa så långt ögat kan nå..
.. som lik som jag, är ute och njuter av naturen. Detta gör att det är tystnad som råder, förutom hästens hovklamp....härligt!! 
Väl hemkommen, hade mannen gjort en god macka.... vilken smakade bra!!.. efter att ha tillbringat ett par timmar ute i friska luften. 

Sadeln och träns hämtas, sedan är det tid att hämta in en häst. 



         Så bär det iväg!! 

        Gråväder.. men vad gör det?.när man sitter på hästryggen! 


Både känner mig och ser ut som en stoppad korv...inte lätt att få till det med selfies. Nu ska jag inte plåga dig mer med dem!!



           Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: