Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 16 november 2014

Jag och min ena dotter....

........har tänkt att ge oss ut på varsin häst idag. Alltid roligt att rida tillsammans, det blir inte så ofta.... jag rider för det mesta själv.
Men idag sååå, ska vi sätta av i galopp.... alltså inte vi utan hästarna!!
Såvida inte vädret spelar oss ett spratt... genom regn!
Men först är det ju en hel del som måste göras innan hästarna kan sadlas.
Djuren ska ha mat i magen och husbondsfolket lika så!!
Vädret ser lite oroväckande ut här, när jag blickar ut över nejden.... men det kan ändras fort och då självfallet till det bättre, man måste se det från den positiva sidan.... allt blir lättare då!!...... eller hur???
              Nej men....ingen häst här??? 
........ser du inte att jag är strängt upptagen, med att äta???
Kram från en som hoppas på bättre väder!
                                 Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: