Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 27 november 2014

Torsdagen

Dagen har varit underbar med solen som har visat sig emellanåt... dock inga frostgrader, temperaturen har legat på ca 3+ grader. 
Jag kände mig och såg även ut som en michelingubbe,när jag skulle ut på en ridtur i förmiddags... men frös gjorde jag inte!! finns inget värre än att sitta och frysa på hästryggen.

Jag fick satt ljusslingor i tallarna utanför stallet, så jag får hoppas att även hästarna får lite julfeeling!!.. 
De verkade dock inte bry sig ett dugg, då jag skulle ta in dem i stallet ikväll.... de hade bara ett i huvudet, att fortast möjligt komma in i sina boxar och där inta en superb meny... bestående av hö och vatten, ja, smaken är forskelig... hoppsan där hoppade ett danskt ord in!! 
          Kram från oss alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: