Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 28 november 2014

Underbara morgon!

Jag har en förkärlek till morgnar, vet egentligen varför.... men det är nog det där med att dagen är orörd och funderingarna kring vad man ska prioritera under dagen!...
Min prioritering nu på morgonen blir som vanligt en ridtur..... nästa prioritering har jag ännu inte bestämt, det gäller ju att suga på karamellen så länge som möjligt innan man tar hål på dagens timmar.


Vi får väl  se vad vi kommer till att fylla vår dag med bloggvänner!! 
Kram /Ingela 


2 kommentarer:

  1. Njut av Din dag o ha en trevlig adventshelg!
    ps. glöm nu inte julmarknaden i Mattarp
    Här blir det jobb i två dagar till, sen ska här också mysas.. ;)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Mitt mys under adventshelgen, blir tillsammans med vårdtagarna..... jobbhelg väntar mig! Kram

    SvaraRadera

Kommentar: