Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 4 augusti 2022

TÄNKVÄRDA ORD!


Hittade några tänk värda ord inne på Instagram.

”Varje sekund lämnar någon denna värld.

Vi vet aldrig hur många som är före oss i kön.

Vi kan inte gå bakåt.

Så medan vi väntar i kön….

Njut av varje ögonblick.

Prioritera.

Ta din tid.

Gör andra glada.

Gör små saker stora.

Le åt någon.

Älska.

Håll fred med din omgivning.

Berätta för din familj hur mycket du älskar dem.

Lev ditt liv - inte någon annans.”


Även dess små ord hittade jag.

”Du som kan. Lev dina vill.”

När jag går här på gården och har alla djuren omkring mig, då känns det precis så.
Jag lever mina vill.


Du får ha en fin dag och var rädd om dig.
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Lev dina vill....så tänkvärda ord. Ja alla dessa måsten som egentligen inte leder någonstans...
    Detta tar jag med mig :) Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: