Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 16 augusti 2022

Ja lev dina vill!

 Ja det har jag gjort…gillar verkligen detta tänket, inte alls svårt att följa!! 

Tvätta rent lusthuset och putsa fönsterna, tillhör inte mina vill, så därför ser det ut som det gör. Tröstar mig med ett bra ord som heter ”SEN”gör jag det och lägger mig tillrätta i hängmattan!


Lasse varför är du inte som de andra ulltottarna, går och betar i hagarna? Ja du trivs bättre här, att stå och njuta under hasselträdets skugga, tillhör dina vill Lasse!



Att sedan få ett och annat knäckebröd när matte och husse äter grillat, gör ju inte det hela sämre…jag är ju ingen dum fårskalle.




Våran Lasse är allt en liten livsnjutare…. helt rätt, det ska vara gott att leva även för liten  Lasse.


Ja livet blir aldrig tråkigt, när man har en Lasse.

Njut av livet!

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: