Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 18 augusti 2022

Ska inte klaga, men nu räcker det!

 Ja så var det tid igen för ett besök av vår veterinär, får nog ordna  husrum åt honom , så är han på plats! 


Rötmånad…jo jag tackar, för såret på hästens ben vill inte läka.  Efter dagens behandling, så hoppas jag!!!


Min följeslagare katten i stallet har blivit blind på ett öga och har antagligen också drabbats av diabetes, någon bra behandling finns tyvärr inte. Bara till att avvakta och göra allt för honom, god mat och mys….älskade katt.


Nu tycker jag att det räcker, med dåliga djur.  Men jag tänker som så, att nu kan det väl bara bli bättre.




Den här lilla solstrålen förgyller allt när hon kommer hit.

Nu väntar jag på ett efterlängtat regn, som förhoppningsvis kommer imorgon.

Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Åhh ja nu kan det bara bli bättre med alla djuren! Allt från ben till blindhet...men vilken sötnos i rosa tyllkjol :)
    Kram i värmen från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: