Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 30 juni 2022

BADHOTELLET!

 Jag har lämnat lantlivet och njuter av havsluften och bad här på Badhotellet i Helsingör, tillsammans med dottern  barnbarn och barnbarnsbarn.


Jisses sov till halv nio, inga måsten med djur, går till dukat frukost….tala om att ha semester!! Helt utan djur är jag inte, dessa två små sötnosarna finns på hotellet!

Smörrebröd är ett måste och en lille en till det, är det semester så är det!



Det blir så klart  även besök på loppisar, här går det att göra bra fynd. Just nu letar jag efter gamla udda mässingsljusstakar, så jag hoppas finna vad jag söker.




Har tur med vädret, så det blir mycket badande.
Njuter verkligen av semestern.
Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. Så härligt med några lediga dagar! NJUUUUUUT nu...
    Sommarkram från ett hett Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: