Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 17 juni 2022

Fredag

 Förkylning på gång kanske även för mig?…vill inte!!! Bättre att få  den nu isåfall, innan midsommarfirandet. 




Tömt pallkragarna och lagt i ny jord och sått nytt…kommer det bara ogräs denna gången också, då måste de ha lagt ogräsfrön i påsarna!



Äntligen något som blommar, javisst blommar det ute i naturen, men detta är i min rabatt där så klart även ogräset trivs! Snart är det tid för mina älskade stockrosor att blomma.





Jag är glad för det lilla!


Väntar bara tills att gräset ska slås, men med detta skiftande väder har det ännu inte blivit gjort.  


Sedan kan vi släppa ihop både hästar och ulltottar på samma bete.


Nu tänker jag tillbringa kvällen i soffan och kurera mitt halsonda. Du får ha en skön fredagskväll.

Kram från Ingela 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: