Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 25 juni 2022

AURORA MED MIDSOMMARKRANS

 Alltså vilket väder med strålande sol vi hade på midsommar aftonen.



Allt skulle denna lilla busungen prova på. Hon vågar inte gunga på mina gunghästar här inne, men att rida på en riktig häst det var kul!



Ja tiden går, förra året låg hon i magen, i år bar hon midsommar krans i håret.


Ja nu har vi haft den ljusaste tiden, men ännu finns det mycket att se fram emot.


Jag har gått och blivit lat, tar bilderna med mobilen, jag får se till att skärpa mig! Kameran ska ju inte bara ligga och samla damm!!!


Hur som helst så har jag njutit av varje minut tillsammans med detta lilla yrvädret.

Jag hoppas att du har haft en skön midsommar.

Kram från Ingela.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: