Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 27 maj 2021

SNART TID FÖR HÄNGMATTAN!

 Snart så kommer sommar värmen, så efterlängtad efter alla höstliga dagar med regn.


En bukett av violer och lite annat gott till dagens bakning av mazariner. Jag får passa på att fylla frysen nu, för någon bakning blir det inte när värmen kommer! Då ska jag ligga där i hängmattan och bara lata mig ha, ha!! Jag får väl först jaga ifatt någon som kan sköta djuren, så att jag kan ligga där i solen och käka mazariner!!





Morsdag på söndag, inget som jag tänker fira, det finns så många dagar under året att träffa döttrarna och de stunderna värdesätter jag mera. En bestämd dag, känns på något vis bara påtvingat.

Nu ser vi framemot sol och värme.

Kram från Ingela 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: