Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 9 maj 2021

GOTTEGRISEN LÖS I STALLET!

 Morgonen började bra, hmm! En av hästarna hade lyckats ta sig ur sin box under natten, inte vilken häst som helst...så klart stallets ”gottegris”!!   


 Han såg mätt och belåten ut, tror jag det, då han hade käkat upp alla de andra fyras frukost...tala om tomma fat!! Så nu blir det hänglås på hans box hi,hi!!

Hörde gökens ko, ko för första gången, entonig men som musik i mina öron.


Strålande sol minst tjugo grader, då spelade det inte den minsta roll att det var söndag.

Sommar värme, så tomat, gurka och karpkrusbärs plantorna har jag planterat ut i växthuset. Nu på kvällen bäddades allt in, vill ju inte misslyckas en gång till. Jag lär mig av misstagen.

Jag hoppas att du också har haft en solig helg.

Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: