Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 21 mars 2021

SÖNDAG

 Ja så har vi haft den här igen ...söndagen!  Jag har fått dagen till att gå, har omskolat tomat plantorna... så snart det blir varmare, då åker de ut i växthuset. 

Så här känner jag för söndagar!!.., men imorgon bästa dagen!


Isiga vindar, blå himmel och strålande sol, vindarna kunde jag ha varit för utan.   

     
 Ulltottarna... ja de är varmt klädda, pälsen deras isolerar för både värme och kyla.  


Här blev det lång kalsingar, när jag red ut tillsammans med dottern 

Sätten är många att hålla sig 
varm på., J. hade veden att bita tag i!

Ikväll har det blivit soff häng till finalen av Farmen. Ett glas rött och tilltugg avslutar söndagen. 

Kram från Ingela 







1 kommentar:

  1. Jamen vilken bild ha ha!! EXAKT så känner jag för söndagar också...bläääää! Finns inget kul alls med söndagar. Nåja, som vanligt en härlig bildkavalkad du bjuder på Ingela!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: