Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 29 mars 2021

EN VÄNTAN

 Nu börjar det så smått att närma sig för lamning hos två ulltottar, jag går och känner på juvren... är det tid? Ska jag sätta de i lamnings box eller vänta?             

Runda som tunnor, ett stönande och stånkande när de ska resa  sig upp.              Lika jobbigt när de ska lägga sig, vet liksom inte hur de ska kunna få till det bekvämt.

Ja hur som helst så biter vi hål på en ny orörd vecka....


Jag får väl se om det blir någon baby boom här i veckan, eller så kniper de igen, till efter påsk! 


Idag ska jag ta mig i kragen och få målat de där sista listerna i köket. Skulle varit gjort för ett halv år sedan....så lätt att glömma!

Ha en riktigt skön start på veckan.

Kram från Ingela 













1 kommentar:

  1. Spännande med nya små ulltottar! Det kanske blir några ystra sötnosar till påskhelgen :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: