Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 3 januari 2021

UPP I SADELN

Nu så!!!


Hög tid för att rysta ner julmaten, det sägs att motion dör man inte av! 

Även hästarna har lagt på hullet, så det blir bantning.


Tänk att söndagen blev så underbar, jag som annars gärna hoppar över söndagar.
Båda döttrarna kom hem, så härligt besök på avstånd...på hästryggen i naturen.


Även solen gjorde sig ett besök, hon var såå välkommen!


Tänk vilken fin söndag jag har haft, med både döttrar och solen. Så har även både jag och hästarna fått väl behövlig motion efter allt frossande under julen!

Kram/Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja midjemåttet har expanderat! Det kan jag skriva under på...tycker t o m att hönsen vaggar fram (och jag efter!!!)
    Nåja, en så härlig söndag du fick och lite sol också - bara det!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: