Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 22 januari 2021

DET GER RESULTAT ATT VARA ENVIS!!

Ja så var det de där med övervakningskamerorna. Ny router superbra, men hjälp....alla kamerorna offline!

Ingen kontroll på vad som händer ute i stallet, när det närmar sig med lamning.   

( bild från 2020)  


Att mitt i natten kunna se vad som händer där ute i stallet, utan att behöva gå ut....är guld värt.

Kolla till ute hos hästarna, om hundarna plötsligt ger skall på natten. Vi har för några år sedan haft ovälkomna besök ute hos hästarna.


Som du förstår var prio ett för mig idag att få liv i fem övervakningskameror.   Jag hade ingen aning om hur de skulle programmeras?? Det tog si så där en två timmar innan jag lyckades med nr:ett!!....Yes!! Sedan gällde det att hänga i med de fyra andra...en glömmer ju lätt hi, hi!


 

Se resultatet här, är sjukt stolt, min envishet gav resultat.
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: