Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 9 januari 2021

ARV, LOPPIS, SECONDHAND OCH AUKTION FYND

 Har i alla tider älskat auktioner, loppisar och secondhand. Så vårt hem innehåller många fynd om du frågar mig hi, hi..J. har en annan uppfattning!


Då jag alltid har haft en för kärlek till vitt, har det mesta hamnat under min pensel..måla, måla!!

Projektet just nu!

Om jag målar golvet? En liten olycka händer så lätt, när man är koncentrerad och lutar  burken...oh hoppsan!! Plötsligt flöt det färg på både armen och golvet, ja, ja sådant som händer.



Det är då inte några dyrgripar som jag köper, men de är gjorda av reellt virke, som håller, inga spånskivor här inte!



Om jag tröttnar på något  på så är det ju ingen större förlust...någon annan kan kanske få  glädje av det?

 


Tid att ta tag i penseln igen.
Kram/Ingela 


1 kommentar:

  1. Åh så fint!! Gunghästen, wow! Ja loppisar är kul och med lite färg blir det mesta som "nytt"...
    Oj med färgburken ha ha! Sånt händer och det ser så rofyllt och mysigt ut hos dig.
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: