Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 20 oktober 2019

ROSOR, LAVENDEL OCH HÖNS

Idag har jag lekt trädgårdsmästare, letat mig fram i ogräset till rosorna och lavendeln. 
Otaliga är taggarna som fastnade där de absolut inte skulle vara, i händerna på mig... aj!!!! 


Med sekatören gick jag loss på både rosor och lavendel, har inte den blekaste aning om vad jag höll på med?
Kanske inte rätt tid eller om man ska??? 
Men kvistarna föll i rask fart för saxen. 
Ja man måste våga och det gjorde jag!! 


Nu är det bara till att vänta och se, om jag har gjort rätt eller fel?.... inget är som i väntans tider! 


En underbar helg har det iallafall varit, med både jord och halm i stövelskaften.



Imorgon ny vecka, med nya utmaningar.... visst är det härligt! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: