Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 18 oktober 2019

GUMMI STÖVLAR OCH REGNKAPPA

Ja något annat duger inte, nu förstår jag, varför jag ogillar hösten... regn och åter regn!! 


Även om det surt och vått, ska djuren ha sin skötsel, vad skulle jag gjort av all denna tiden annars?? 
Rullat tummarna?...knappast! 


Kanske hade jag tagit jägar examen, ja det hade jag nog gjort. 
Inte för skjutandets skull, men för alla natur upplevelserna. 
Nu har jag ingen bössa, men naturen har jag utanför dörren. 
Så jag får nöja mig med kameran och fånga bilder i stället! 



Du får ha en riktigt skön helg, på med stövlarna och ge dig ut i naturen. 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ljuvliga höstbilder! Duggregn och dimma här på ön men helt ok det också...men hoppas november bjuder på lite soliga dagar nu!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: