Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 12 oktober 2019

NATURENS KRAFTER

 Jag har bara strosat omkring här hemma idag, iklädd favorit tröjan med flätan så där slarvigt uppsatt. 
Blundat för de där dammråttorna som ivrigt dansar omkring därinne. 




Lyssnat på tystnaden, ja visst kan man lyssna på den... en magisk stillhet. 
Naturen håller på att gå till vinter vilan, löven singlar ner. 



Glömma alla måsten och bli ett med naturen. 
Här hämtar jag mina krafter och samlar mina tankar. 


Vilken kraft den där naturen har, så läkande.


Efter en dag med många fina intryck, har jag återfått kraften, så dammråttor, nu lever ni väldigt farligt! 



Imorgon söndag, allmänt kallad vilodagen, men för mig kan det vara vilken dag som helst. 
Kram från Ingela 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: