Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 3 juni 2018

ÖNSKAR O HOPPAS!!

Brunbränt gräs vi och hundarna bäftar. Vart ska detta sluta, värmen tycks bara fortsätta och fortsätta......skäms men jag vill ha regn, regn!!  
Bara i så där en veckas tid, det är väl ändå inte för mycket begärt?
Dansar regndansen för allt vad jag är värd och hoppas, hoppas och hoppas!!! 




Vill stoppa sommaren för ett litet slag, allt det vackra försvinner alldeles för fort!....jag hinner liksom inte med.



Äppleträden var nyligen översållade i ett blomsterhav. 
Vart tog den tiden vägen? 
Imorgon plocka äpplen?.....ja vem vet? 


Nu trampar jag bromsen i botten för kung och fosterland!! 






Ulltottarna ligger för det mesta i skuggan....... någon häst blir duschad och njuter av svalkan den ger.


Jag svalkar mig nere i dotterns pool, då regndansen inte tycks hjälpa !! 


Den tredje juni hmmm, ofattbart ! 
Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: