Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 8 juni 2018

LAVENDEL O NYSLUNGAD HONUNG

Nu börjar min lavendel att slå ut sina blomknoppar även  ute i rabatterna ......





Jag ser med förväntan på mina rosenbuskar, som hör och häpna har fullt med knoppar.....det trodde jag aldrig!..... måste ändå ha åtminstone ett par gröna fingrar! 





Lavendel och nyslungad honung, vad kan jag mera begära en sommardag?...inte mycket! 




Njuter av varje minut, samlar på mig sommar minnen. 
Kram från Ingela 

4 kommentarer:

  1. Lavendel och honung...det spritter sommar över de orden! Ja njuter vi på Ingela och stoppar dessa underbara dagar i en liten ask :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Jo glömde! Jag är så nyfiken på vad du använder för objektiv till de sista bilderna? Heeeeelt magisk närvaro och känsla! Ja det sitter ju inte i objektivet utan i "fotografen" men ändå hi hi...är det ett macro?
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti
      Du undrar vilket objektiv jag använde till de sista bilderna?
      Det är Zeiss Milvus 1.4/50.
      Sommarkramar till dig från Ingela

      Radera
    2. Tack snälla för svar! Det enda objektiv jag inte har ha ha...LJUVLIG skärpa måste jag säga! Kram Titti

      Radera

Kommentar: