Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 10 juni 2018

NÄSTAN!!

Djurvän javisst!!!....men det går en gräns, då bromsarna tror att de ska ha fest på mig!



Jag uppskattar då inte, deras ihärdiga uppvaktning och ibland lyckas jag med att få in en fullträff! ......men  de vinner med bravur, för det mesta ronden.



Dessa objudna gäster är det gott om, när vi går runt i hagarna och kollar stängslet.
De kan inte kallas annat än en sommarplåga!!!
Så någon riktig djurvän  ska jag nog inte kallas?  




Ja det håller nog den här killen och hans två andra vänner med om ,när de längtansfullt blickar ut på hästarna som får gå ute i andra hagen och beta.




Men nog är jag djurvän, då jag vill skona er  för lidande (fång) och som i värsta fall kan sluta olyckligt......om ni hade fått gå  på kraftigt bete.

Så nästan en djurvän, är kanske rättare benämningen på mig? 
Kram från Ingela 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: