Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 14 juni 2018

FLYTT I SLUTET AV AUGUSTI

Ja då blir det till att flytta till en annan gård, där det precis som här finns hästar, hundar,katter och sist men mig inte minst sanna djurvänner......det viktigaste av det hela!



Då flyttar den här ettåriga ulltotten Blondie och lammen, för att bli livdjur.


Kvar här på gården  ett tag till, blir det en liten ulltott som får gå med de vuxna ullisarna. 



Lasse ställer gärna upp som sparringspartner och står snällt och tar emot.

Ännu ett tag, kan  jag mysa med de små ulltottarna....med vetskapen om att de ska få fortsätta som livdjur hos verkliga djurvänner. 






Det här var dagens nyheter på ull fronten. 
Njut av dagen. 
Kram från Ingela 



2 kommentarer:

  1. Åh så fint inlägg om än lite sorgligt...men det blir nog bra ska du se och du har ju några ulltottar kvar :) Varje dag tar jag mig en stund i hagen här utanför, andas in ulldoft och kliar lillbaggen (INNAN han blir för stor ha ha)
    Underbara bilder från dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fortfarande kvar nio ulltottar att mysa med.
      Det känns bra att de andra ulltottarna ska få fortsätta som liv djur.
      Titti du får ha en riktigt mysig helg Kram från Ingela

      Radera

Kommentar: