Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 3 juni 2023

Nu råder det lugn här på Liljegården.

Vågar knappt nämn att det nu är lugnt, för då brukar det hända något. Såret på min gamla häst har läkt ut, underbart!! Hovslagaren fick öppnat upp i hoven på hästen med en hovböld och sedan gipsades hoven. 


Lite missnöjda är ulltottarna, för att de har fått flytta ut till sin sommar bostad, för nu ska deras stall städas.


Inne hos hönsen är allt frid och fröjd. Kycklingarna har god aptit, kokta äggulor och uppblött foder försvinner nästan innan jag hinner sätta ner det till dom.



Mina katt pojkar hittar ständigt på nya hyss.


Gamla fröken katt lapar sol dagen i enda, hon vet hur man slappar av!!


Nu är det bara mitt ryggonda som ska bli bättre. Värktabletter och liniment tillhör min vardag för tillfället. Jag tänker som så när det är som värst, att det finns många med allvarliga åkommor, som hellre hade haft min rygg.

Kram från Ingela 








1 kommentar:

  1. Ja man får ta dagen som den kommer och njuta lite av lugnet :) Aj för din rygg, inte kul alls, hoppas det ger med sig snart...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: