Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 24 juni 2023

Feber och midsommardansen gick inte riktigt ihop.

 Att åka på feber och en inflammation, var ju inte precis vad jag hade på önskelistan…men det blev vad det blev. Någon dans blev det inte för min del, jag firade midsommar i någon sorts dvala. Lite mat gick med näppe ner, desto mer blev det åt alla andra, jag som hade sett så mycket fram  till all god mat. 


Mobilen är allt toppen, bara till att välja vilken musik man vill ha till dansen, det där med tekniken är allt bra!



Att Aurora fick plocka blommor och dansa runt midsommarstången, var det viktigaste en sådan här kväll. 
Kylen en full med alla resterna, som jag kan festa på när jag mår bättre.
Jag hoppas att du har haft en skön och fin midsommar.
Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Aj då, inte kul att bli sjuk när det väl är midsommar! Krya på dig nu!
    Kram från ett stekhett Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: