Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 25 mars 2022

NJUT AV VÅREN ISTÄLLET!

 Städning både ute och inne. Älskar våren, men samtidigt får jag dåligt samvete för allt som borde göras.



Så det får väl bli till att skriva en lista och bocka av efter hand, annars blir det väl inte mycket gjort.


Jädrans sorkar som har haft fest på persika trädets rötter ute i växthuset. Jag tror att det är kört, jag som har vårdat det efter alla konstens regler.
Hoppas så klart att vindruvsplantans rötter har klarat sig….annars ger jag upp!!



Hår, hår och åter hår, det tar inte slut, när jag ryktar hästarna. Skönt för hästarna och massor med  byggmaterial till småfåglarna.





Inne hos ulltottarna glömmer man alla måsten, när de små tar glädjeskutt och jagar runt efter varandra.


Det är bara vi själva som sätter upp alla våra måsten, för vem märker om inte våra måsten blir gjorde…bara vi själva. 

Du får ha en skön helg, njut och strunta i allt som kalls måsten av dig själva. Det tänker jag göra.

Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja ibland får man strunta i alla måsten! Njuta av det där lilla och dina lilla söta ulltottar - lycka!!!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: