Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 2 februari 2019

SÅ VACKERT

Ja det är naturens alla skiftningar.
Frånsett att det är rena rama isbanan här på gårdsplanen. 



Det blir minst en lång promenad med hundarna varje dag.
Winston har avslutat sin penicillin behandling och är nu fith for fight igen. 




De ser farliga ut och låter likaså, men det är bara lek.
För att i nästa sekund går de sida vid sida.






Känns som om jag har dragit på mig mannens förkylning ...lite hostigt !
Ja, ja, ska kanske inte skylla på honom, för jag har gått och mockat i stallet i kortärmad tröja, när jag blev varm. Kanske inte det upptimala i minusgrader?




Nu väntar stallarbetet på mig och det blir med jackan på!!
Du får ha en fortsatt fin lördag.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: