Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 11 februari 2019

DET FINNASTE JAG ÄGER...

.... är våra döttrar och barnbarn. Oj!... jag glömde visst gubben!



Morgonfika hos en av döttrarna, blev det idag... så mysigt på en måndag. 



Alltså hennes katter, så söta alla tre.... men denna lilla, var den enda som jag lyckades få med på bild. 



Timmarna gick alldeles för fort......åter hem, där stallarbetet väntade. 


Dröm eller verklighet??.... ja det frågade jag mig. 
Då jag såg att alla häst boxarna redan var mockade! 
Du jag kan säga dig, att jag gnuggade mig mer än en gång i ögonen. 


Annika var det som hade varit här och fått undan i stallet, så jag stod plötsligt arbetslös ha, ha! 
Så det blev lite extra mys ute hos hästarna. 


Hur har din måndag varit, du har kanske också blivit överraskad eller överraskat någon? 
Ha det gott! 
Kram från Ingela 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: