Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 23 februari 2019

DET BLEV EN BILLIG RUNDA

Evigheter sedan jag besökte någon loppis.... så idag blev det en runda.
Så skönt att bara gå runt och konstatera att där fanns inget som jag var behov av..... vilken underbar känsla!!
Hemma rätt fort igen och då på med den stora pösiga tröjan, för att sedan gå och skrota här hemma.



Drömmer nu om att få byggt ett lusthus, så nu gäller det att charma mannen....får väl se om jag lyckas! 
Kvinnans list kallas det kanske? 



Drömmar är till för att förverkligas, drömmen om höns igen, blev ju till slut verklighet.
Så jag ger inte upp min dröm om det där "lusthuset"! 




Jag kan redan se mig sittande inne lusthuset med en kopp  eftermiddags kaffe! 
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: