Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 14 februari 2019

DEN ENA DAGEN EFTER DEN ANDRA

Här på gården går den ena dagen efter den andra, det händer inte så värst mycket utöver det vanliga. 


Passar på att rida när vädret tillåter, ja jag vet att det inte finns något dåligt väder. 


Men vackert väder är mera inspirerande att rida i. 

Jag får nog skaffa några flera höns, med tanke på att jag får många förfrågningar om jag säljer ägg? 


Det går massvis med foder till de trettiotvå höns som jag har, så det får räcka med höns här på gården....hmm det tror jag.
Jag har ju hönsen mera som en hobby, så jag har något att göra...ha, ha!! 
Om så där sju veckor är det tid för årets lammning här på Liljegården. Spännande tid men samtidigt orolig. 
(bild från förra året) 


Du får ha en skön torsdags kväll, här ska det målas.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: