Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 10 december 2018

VILSE, STRESS OCH KÖER!

Jag och en massa yra höns, ute för att fixa julklappar, allt detta på ett STORT köpcenter.
Kände mig allt annat än bekväm...  så långt från mitt dagliga liv! 
Hade fullt upp med att kolla vart jag kom ifrån, så jag gav fort upp allt vad som hette julklappar och tog ett djupt andetag för leta upp utgången!


Luft under vingarna igen.....äntligen hemma utan julklappar, men  långt ifrån all julstress!!....är åter i himmelriket! 


På med mysbyxorna, gå ut en runda till djuren och åter känna friheten. Oh!! här hör jag hemma! 


Julklapparna fixar jag i lugn och ro, med nätshopping ifrån soffhörnet....det passar mig.


Slipper gå vilse, stressen och köerna....gud så skönt!!
Kram från Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: